Dus ik heb deze Ruger 3-schroef 357 Blackhawk, s/n 54731, waarmee ik ben opgegroeid. Hij heeft de terugroepactie gehad ergens in de vroege jaren 70 IIRC. De familietraditie was dat toen mijn vader terugkeerde van zijn eerste tour in Vietnam als FAC, hij mijn grootvader vertelde dat ze hem hadden gestuurd met niets anders dan rookraketten in een L-19 - zelfs niet de afgebeelde karabijn. Hij was een gevechtspiloot die werd gerekruteerd als FAC. De familietraditie ging verder dat mijn grootvader hem prompt de Blackhawk kocht en dat mijn vader hem terug smokkelde naar Vietnam in zijn vlieghelm onder zijn vlieghandschoenen. Er zitten deuken in de houten handvatten die volgens mijn vader zijn veroorzaakt door het in- en uitstappen van de L-19 en later F-4's voor tours 3 en 4. Ik had een foto (die ik kwijt ben) van hem naast een L-19 met een M-16. Op de achterkant stond: "iets nieuws in vlieguitrusting." Mijn vader is nu 90 en is verhuisd naar een zelfstandig appartement voor senioren. Ik geloofde het verhaal, maar heb bewijs gevonden. Ik vond onderstaande foto in een van zijn albums. Ik vroeg hem waar dit was genomen en hij zei de A Shau-vallei. Ik zou willen dat Ruger dit hoort, maar hun functie "e-mail de president" is uitgeschakeld. Ik hoop dat je dit net zo interessant vond als ik. Gary