Ruger Forum banner

Rode stip

283 views 13 replies 8 participants last post by  fixitagain  
#1 ·
Heb een super wrangler en wil graag een red dot installeren, maar heb geen succes met lokale wapensmeden. Ideeën over leveranciers etc.

#3 ·
heb een super wrangler en wil graag een red dot installeren, maar heb geen succes met lokale wapensmeden. Enige gedachten over verkopers etc.
Gegroet en gegroet, kom je alleen even langs voor je vraag of blijf je misschien hangen voor verdere discussies?

• Like
Reactions: TN-Hawk
#6 ·
Ja, maar is een Super Wrangler mount hetzelfde als een op een Wrangler?

#8 · (Edited)
Als het hetzelfde richtvizier heeft als een Single Six, dan past de Alchin GP100 micro mount.
*Singe Six, Single Ten, Blackhawk en GP100 delen hetzelfde richtvizier.
Kruisverwijs onderdeelnummers.

Happy Shootin!
Petey

Single Ten
Image

• Like
Reactions: TSW
#9 ·
Ik heb de EGW-montage op de mijne geprobeerd. Hij schoot erg laag en ik had geen "omhoog" verstelling meer voordat ik hem op nul kon zetten.

Ik heb hem eraf gehaald en ben er nog niet aan toegekomen. Hij moet een beetje gefreesd worden om hem zo laag te krijgen dat ik hem op nul kan zetten.

Uit mijn ervaring kan ik hem niet aanbevelen, maar elk wapen is anders, dus uw geluk kan anders zijn dan het mijne.
Image
Image
Image

#11 ·
Als je het gefreesd wilt hebben, doe ik het gratis voor je en duracoat ik het zwart
Zeer vriendelijk aanbod TSW. Ik wou dat ik had opgenomen hoe laag het was toen de afstelling opraakte. Ik weet dat ik op 10 yards schoot en ik herinner me dat het behoorlijk laag was... 2 inch?... maar ik weet het niet zeker. Ik denk dat het nuttig zou zijn, want dan zou ik wat wiskunde kunnen doen om erachter te komen hoeveel de montage moest worden "getipt" of gefreesd op het voorste contactvlak van de basis. In feite moet de basis van de montage schuin worden gezet.
Ik dacht dat ik een manier had gevonden, maar het zou niet zo netjes zijn als een professional het zou doen. Als ik je in de relatief nabije toekomst wat cijfers zou kunnen geven, zou je dan nog steeds geïnteresseerd zijn?
Ik heb er wel Williams-vizieren op gezet, wat mijn nauwkeurigheid echt heeft verbeterd. Ik heb er nu genoeg mee geschoten dat ik denk dat er nog wat meer inherente nauwkeurigheid in het wapen zit die ik niet kan bereiken met open vizieren.
Fijne dag nog mijn vriend.

#13 ·
enige gedachten over leveranciers etc.
Koop of beslis eerst over het vizier dat je wilt en zoek dan de basis die ermee communiceert.
Sommige vizieren worden op Weaver gemonteerd en er zijn 3 of 4 verschillende "voetafdrukken" voor directe montage.

#14 ·
Koop of beslis eerst over het vizier dat je wilt en zoek dan de basis die ermee samenwerkt.
Sommige vizieren worden op Weaver gemonteerd en er zijn 3 of 4 verschillende "voetsporen" voor directe montage.
Goed advies, maar mijn opleiding in roodpuntsights vertelde me dat niet alle sights montages hebben die passen, dus wees voorzichtig met uw keuze van sight. Het is gemakkelijker om de sight te vervangen dan het pistool.