Heb een super wrangler en wil graag een red dot installeren, maar heb geen succes met lokale wapensmeden. Ideeën over leveranciers etc.
Gegroet en gegroet, kom je alleen even langs voor je vraag of blijf je misschien hangen voor verdere discussies?heb een super wrangler en wil graag een red dot installeren, maar heb geen succes met lokale wapensmeden. Enige gedachten over verkopers etc.
Bedankt voor de reactieGroeten en begroetingen, kom je alleen even binnen voor je vraag of blijf je hangen voor verdere discussies?
neeJa, maar is een Super Wrangler mount hetzelfde als een op een Wrangler?
Zeer vriendelijk aanbod TSW. Ik wou dat ik had opgenomen hoe laag het was toen de afstelling opraakte. Ik weet dat ik op 10 yards schoot en ik herinner me dat het behoorlijk laag was... 2 inch?... maar ik weet het niet zeker. Ik denk dat het nuttig zou zijn, want dan zou ik wat wiskunde kunnen doen om erachter te komen hoeveel de montage moest worden "getipt" of gefreesd op het voorste contactvlak van de basis. In feite moet de basis van de montage schuin worden gezet.Als je het gefreesd wilt hebben, doe ik het gratis voor je en duracoat ik het zwart
Koop of beslis eerst over het vizier dat je wilt en zoek dan de basis die ermee communiceert.enige gedachten over leveranciers etc.
Goed advies, maar mijn opleiding in roodpuntsights vertelde me dat niet alle sights montages hebben die passen, dus wees voorzichtig met uw keuze van sight. Het is gemakkelijker om de sight te vervangen dan het pistool.Koop of beslis eerst over het vizier dat je wilt en zoek dan de basis die ermee samenwerkt.
Sommige vizieren worden op Weaver gemonteerd en er zijn 3 of 4 verschillende "voetsporen" voor directe montage.