Ruger Forum banner
381 - 400 of 1,200 Posts
Wees niet verbaasd als Glock een RXM-compatibele semi-automaat maakt die RXM-magazijnen gebruikt, uitwisselbaar is met de grepen en de vuurcontrolemodule, en voor een lagere prijs dan de RXM. Houd je adem in tot hij arriveert en je kleinkinderen zullen tegen die tijd van ouderdom zijn gestorven....:ROFLMAO:

Het RXM-magazijn werkt al in een Glock. Tenminste, in de mijne wel. Zoals ik al zei in een ander forum dat me in de problemen bracht. Ik denk dat Ruger hier een homerun heeft geslagen, maar ik doe mijn G19.5 niet weg vanwege de greep en het chassis. Ik kan de aantrekkingskracht van het chassis zien, maar het is gewoon niet iets wat ik wil. Ik hoop dat Ruger met een G26 komt, dan zal ik wat $ uitgeven.

• Haha
Reactions: PilatusTurbo
De RXM gebruikt Glock 19 magazijnen. Wordt geleverd met 2 15-schots Pmags voor Glock. De Glock-magazijnen passen beter.

De RXM gebruikt Glock 19 magazijnen. Wordt geleverd met 2 15-schots Pmags voor Glock. De Glock-magazijnen passen beter.
Ik denk dat ze er beter uitzien/passen dan PMAG's, maar ik heb ook kleine betrouwbaarheidsproblemen gehad met de PMAG's. Verschillende mensen kwamen naar buiten en verklaarden dat ze 100% nooit een betrouwbaarheidsprobleem met ze hadden, maar het spijt me, de RXM heeft 1020 patronen doorstaan en geen problemen met Gen 5 G19-magazijnen. PMAG's, slechts 100% met kogelmunitie. JHP in PMAG's presenteerde kleine problemen in mijn RXM.

Wees niet verbaasd als Glock een RXM-compatibele semi-auto maakt die RXM-magazijnen gebruikt, uitwisselbaar is met de grepen en de vuurcontrolemodule, en voor een lagere prijs dan de RXM. Houd je adem in tot hij arriveert en je kleinkinderen zullen dan van ouderdom zijn gestorven....:ROFLMAO:
Even voor degenen onder jullie die de sarcasme niet lijken te begrijpen……

Image

Wees niet verbaasd als Glock een RXM-compatibele semi-auto maakt die RXM-magazijnen gebruikt, uitwisselbaar is met de grepen en de vuurcontrolemodule, en voor een lagere prijs dan de RXM. Houd je adem in tot hij arriveert en je kleinkinderen zullen dan van ouderdom zijn gestorven....:ROFLMAO:
Mijn pcc neemt ruger mags, of, hij kwam met een RXM adapter!

Ruger was daar way ahead of the curve fo snizzle!

Doet me denken aan de houtbewerkers die van een salontafel een pallet kunnen maken.

Mijn LGS had een paar RXM's, was niet echt aan het zoeken. Uiteindelijk heb ik geruild voor een Charger en RXM. Nu kan ik stoppen met zoeken naar een 365 magazine adapter voor mijn PCC... Ziet er beter uit dan de meeste Gen 3 Glock 19's. Schiet en voert goedkope range ammo goed.

Sig Romeo Zero Red Dot + Ruger RXM = MISLUKT! De juiste schroeven om de red dot te bevestigen moeten nog worden geĂŻdentificeerd.
Burris Fastfire III Red Dot + Ruger RXM = Grote mislukking, want het is onmogelijk, tenzij je de Fastfire III verkort zodat hij in het optiek kanaal past.
De schroefgaten op de Ruger die overeenkomen met de gaten op de Sig Remeo Zero voetafdruk hebben een ander schroefdraadpatroon dan de andere op de slede. De andere op de slede zijn 6-32, maar die welke overeenkomen met de Romeo Zero bevinden zich aan de achterkant en het dichtst in de buurt dat we konden vinden was 8-48, maar zelfs dat lijkt niet volledig goed te schroeven.

Wat ik me afvraag is waarom er 2 verschillende schroefdraadpatronen zijn en of Ruger schroeven voor deze wapens heeft meegeleverd die ik niet heb gekregen. De enige passtukken die ik bij de mijne had, waren de uitlijningspennen die werden meegeleverd voor gebruik indien nodig.

Ik heb ook een Burris Fastfire III van een Ruger 22/45 gehaald die ik heb en die past helemaal niet, want hij is iets langer dan het optiek kanaal aankan.

Als de juiste schroeven voor de achterste RMR Sc-gaten die door de Romeo Zero worden gebruikt, kunnen worden achterhaald en verkregen, kan ik er mogelijk een gebruiken, maar zoals het is, moet ik misschien $$$ betalen voor een compatibele Red Dot. Mijn probleem is dat ik de kleinste red dot voetafdruk wil die werkt.

• Like
De handleiding heeft alleen de voetafdrukken, geen specifieke bezienswaardigheden. Wat in theorie voldoende zou moeten zijn om de compatibiliteit te kennen, maar sommigen zijn dom. Om geen namen te noemen, Holosun 407k…

De Burris FF3 is een docter/noblex voetafdruk en is niet compatibel met DPP of RMR en zeker niet Rsmc

De niet-rmr schroefgaten per de handleiding zijn M4-0.7

Lijst Ruger niet welke RDS passen?
Ja, @LarryNBoise Burris Fastfire 3 gebruikt geen ondersteunde footprint. Doctor/Noblex. De RXM past op RMR, DPP en RMSc. Sig gebruikt een vreemde schroefdraad op hun spullen, en ik weet niet zeker of het hier van toepassing is, maar het zou waarschijnlijk wel kunnen. Ik geloof dat ze 6-48 schroeven gebruiken op hun spullen; Ik herinner me dat mijn vriend een echte RMR van Trij probeerde, en de schroeven zouden niet in zijn P320 AXG Classic draaien. Dat komt omdat Sig ze heeft getapt voor 6-48.

Een Holosun K Model past, maar een lid hier, in deze thread, heeft de mods besproken die ze moeten doen aan de RXM terugstootnokken. Dat ligt niet aan Ruger, want Holosun heeft in hun oneindige wijsheid besloten om een gewijzigde RMSc footprint te gebruiken. Mijn RMR footprint 507C paste direct, perfect.

ETA: Ik verdedig de RXM of Ruger niet, ik wijs er alleen maar op dat Holosun K modellen en Sig met hun optiek een paar vreemde keuzes hebben gemaakt. Elke pistool optic die duidelijk RMR, DPP of RMSc aangeeft, zal direct, prima passen. Sig is de uitzondering met hun stomme schroeven, tenzij ze nu ook M4-0.7 met de optic meeleveren. Zoals ze zouden moeten doen.

De handleiding heeft alleen de funderingen, geen specifieke vizieren. De Burris FF3 is een docter/noblex-voetafdruk en is niet compatibel met DPP of RMR en zeker geen Rsmc

De niet-rmr schroefgaten per de handleiding zijn M4-0.7
We hebben tegelijkertijd geantwoord, ja, bedankt voor het vermelden van de schroefmaten. Sig gebruikt 6-48, IIRC, en het is ook een beetje dom van hen.

Lijst Ruger niet welke RDS passen?
Nee, dat doen ze niet. Ze vermelden alleen de footprints en niet de daadwerkelijke red dots bij naam. Footprints RMR, Delta Point Pro (DPP) en RMSc. De gaten zijn er voor allemaal, maar schroeven daarvoor zaten niet bij mijn pistool, en de handleiding vertelt ook niet welke schroefmaten nodig zijn voor wat dan ook.

• Like
Mijn eerste 2 optieken waren 507C in Rood en Groen. Ik stapte over op de kleinere, goedkopere Romeo Zeros en Elite voor verborgen dragen en had een probleem met de automatische helderheidsfunctie op de 507C bij gebruik van een wapenlamp eronder, waardoor de cirkel en stip werden weggespoeld. De afstelknoppen op de 507C leken voor mij een probleem te zijn. Het zijn geweldige optieken, ik wilde uiteindelijk gewoon kleiner gaan. Ik weet niet zeker of ik de kosten van een andere optiek van meer dan $300 wil uitgeven voor een wapen van $400.

• Like
Nee, dat doen ze niet. Ze vermelden alleen de footprints en niet de daadwerkelijke rode stippen op naam. Footprints RMR, Delta Point Pro (DPP) en RMSc. De gaten zijn er voor allemaal, maar schroeven daarvoor zaten niet bij mijn pistool, en de handleiding vertelt ook niet welke schroefmaten nodig zijn voor wat dan ook.
Dat ligt niet aan Ruger. Heel weinig pistolen bevatten de schroeven. Zoals ik al zei, SIG levert zijn rare schroeven mee met hun red dots (zoals vrijwel alle optiekfabrikanten doen), en het is geen gewone schroef voor RDS. 6-48 was heel gebruikelijk bij pistolen voor richtkijkerrails en vizieren, enz.

Ruger hoeft niet elke optic te vermelden die past, want er komen steeds nieuwe optics uit. Ze vermelden de footprints en als consumenten moeten we ervoor zorgen dat de red dot die we kopen of willen gebruiken de vermelde footprint heeft.

De handleiding vermeldt niet welke schroeven nodig zijn om beide bovengenoemde redenen.

Sorry, ik ben niet strijdlustig, maar je legt dit allemaal bij Ruger neer, en het is niet van hen.

Mijn eerste 2 optieken waren 507C in Rood en Groen. Ik stapte over op de kleinere, goedkopere Romeo Zeros en Elite voor verborgen dragen en had een probleem met de automatische helderheidsfunctie op de 507C bij gebruik van een wapenlamp eronder, waardoor de cirkel en stip wegvielen. De afstelknoppen op de 507C leken voor mij een probleem te zijn. Het zijn geweldige optieken, ik wilde uiteindelijk gewoon kleiner gaan. Ik weet niet zeker of ik de kosten van nog een optiek van meer dan $300 wil uitgeven voor een wapen van $400.
Romeo zero zal werken. Je moet alleen de schroeven krijgen die SIG in de Romeo Zero-verpakking had moeten opnemen.
Paragraaf 5.
Oh, de handleiding vermeldt letterlijk de schroeven voor footprints. Bedankt Francis.

381 - 400 of 1,200 Posts